Forum   Forrest Hunters Legnica Strona Gwna Forrest Hunters Legnica
|>FH
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Ćwiczę na średnim obciążeniu (czasami zaczynam od mniej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forrest Hunters Legnica Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Major



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 721
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 21:43, 08 Kwi 2014    Temat postu: Ćwiczę na średnim obciążeniu (czasami zaczynam od mniej

wyczytalam tylko to:
[link widoczny dla zalogowanych]
rybka, jezeli to podpucha to jestes po prostu swinia jezeli nie to odezwij sie bede probowala Ci pomoc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
widać nie ma kobiet samotnych na świecie które liczą tylko na siebie i same wychowuja dzieci- kazda ma swoja połówke
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam serdecznie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
po 3 miesiacach od ich pierwszego razu okazalo sie ze jest w ciazy!

witam [link widoczny dla zalogowanych] Męczę się ze swoimi już kilka lat i żadne kremy nie pomagają.
ja naprawde mam juz dosc moich wlosow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i ostatnio chdzem z zamiarem obciecia ich!!!!!!!!!!!!!!!!!tylko jak??????????????mam je dlugie do ramion,no i chcialam je sciac krocej.jak ktos ma jakies fryzurki fajne albo fajna strone z fryzurkami dla krenconych to niech da znac z gory dziekuje.pozdrawiam kręconych!!!!!!!!!!!! ciągle mam nadzieję ja po schudnieciu 17 kg teraz mam 70B(wczesniej 80E!!) i dobrze wspominam czas kiedy byl pelny, milusi taki...choc teraz tez nie narzekam Podobno rożnica do 1 cm jest calkowicie nieszkodliwa, wiec ile moze potrwac wydłużanie nogi o ok3cm? I to chyba się zgadza. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] (najlepiej tekstylne) bo u mnie w mieście to bardzo wątpię jasny dopasowany kostium, moga być spodnie i nie musi byc białej koszuli, żakiecik pozostaje zapięty, wystarczy skromny top Bez obrazy ale wszelkie metody behawioralne ..czyli owieczki,modlitwy juz wypróbowałam. Moze nasze kruszynki moglyby sie bawic razem po polsku?odezwijcie sie! Dr tez zreszta po zabiegu olewczo mnie potraktował. ale nie martwcie sie jak tylko moge to bede tu zagladac...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale te stasie , franki...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkiego Naaaj w Nowym Roku Czy może wiecie coś na temat firmy Candellux Lighting ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

myslicie ze warto?? [link widoczny dla zalogowanych] \Co do Kettlerów z makro - to nie do końca są sprzęty Kettlera, a dokładniej jest to marketowa seria kettlera na rynki
A ja widziałam w jakimś programie jak jej mama sie żaliła ze MTV kazało jej robić z siebie idiotkę ( że to się niby Amerykanom spodoba) i duzo straciła na tym i bardzo cierpiała bo ludzie ją postrzegaja teraz jak tępaka... siema czy jak to jest? dlaczego akurat duze pelne usta sa fajne, duze oczy sa ladne? ?????????? [link widoczny dla zalogowanych]
czesc laseczki tez jestem posiadaczka kreconych włsów.Sa super ale nieraz mnie wkurzaja.Sa niezwykłe mezczyzni na nie leca sa jedyne w swojim rodzaju odrózniam sie wsród innych.słysze duzo miłych komplemetów i pochlebia mi to.ale czesto jest tak ze chciałabym jakos inaczej wygladac nowa fryzurkaitp.ale co najgorsze to niewiem jak moge sie czesac zeby było super.plis doradzcie mi cos napewno macie wieksze doswiadczenie pozdrawiam buziak chcę tylko zrzucić z niego troszke tłuszczyku U mnie chyba nicici z bobaska nie wytrzymalam i zrobilam jeszcze raz dzisiaj rano test i nic z tego ,jedna kreska i w dodatku dostalam brazowe plamiena , to chyba jednak idzie @ ,a juz wczoraj myslalam ,ze bede w ciazy;( Moze uda sie nastepnym razem? odwrotny problem mają dziewczyny z szerokimi biodrami, nawet jak mocno wyszczupleją nie zmienią swoich uwarunkowań: [link widoczny dla zalogowanych] Nie radzę Ci rezygnować z chodzenia przy jednej kuli... Po 9 dniach zdjęto mi szwy co troszkę bolało Od tej pory było już bdb Teraz zająłem się drugim i było podobnie jednak teraz ból jest niewytrzymania cały czas:/ Mam pytanie co wy łykaliście po zabiegu bo na mnie nic nie działa...??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z góry dziekuje za odpowiedz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skóropodobne tez moge byc bardzo sexi (co skora to skora ale z roznych powodow nie kazdy moze sobie na nią pozwolić - przede wszystkim cene !!!)
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakub i Antoni - synowie Rafała Olbrychskiego
wkażdym razie - dzieki za poradę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak wiecie to napiszcie jak to wyglada i ile kosztuje. [link widoczny dla zalogowanych] Powoli zaczynam się domyślać kto będzie w następnej edyzji i śmiem podejrzewać, że mogą to być:
Witam, wracam ponownie do tematu pt Africa, mianowicie szukam piosenki z lat 92-95r, była kiedyś na takiej serii składanek kasetowych o nazwie BIT nr .. itd . Pozdrawiam serdecznie ja ciągnę tak od tygodnia i chciałabym jeszcze z dwa (1 czerwca wielkie ważenie) a potem więcej warzyw, jakieś owoce i może czasem makaron (tego mi chyba najbardziej brak) i kawałek razowca, albo nieco kaszy. puchatka 74 dreszcze są zwiazane z odtokszycznianiem organizmu poczytaj na forum o meizitang dziewczyny pisały ze to tak na poczatku potem mija zreszta ty juz jestes po 7 i juz ok to my jeszcze dziewczynki musimy poczekać ,ja na wszelki wypadek odstawiłam kawe nawet mnie nie ciagne . Efekt jest rewelacyjny. [link widoczny dla zalogowanych]
Jest między innymi w centrum Atrium Plaza. To prawda, z Wroclawia jest spory kawalek nad morze, ale mnie to nie zniecheca a ty w jakim jestes wieku? z resztą nie mam sie o co martwic kumpela miała wypadł jej na imprezie i jej zarosło w 2 godziny coś takiego no i potem przebijała 2 raz przebijcie sobie spoko lus =D witam serdecznie mam zamiar wybrac sie na operację bardzo sie boję 4- 5 lat temu stwierdzono u mnie wole guzowate jest ich kilka , miałam robiona biopsję i okazało sie ze to zmiany łagodne, brałam eutyrox 25 , cały czas p. Trzeba napierw czuc sie ze soba dobrze, byc wyluzowanym i szczesliwym, chociazby z tego, ze sie zyje i wtedy jest latwiej kogos poznac gdziekolwiek. Zazwyczaj idę spać z mokrymi rozczesanymi, rano muszę je rozczesać przed wyjściem do pracy. Kocham ten spray, ale w Warszawie już od dawna nie mogę go znaleźć.
[link widoczny dla zalogowanych]
znalazlam taki, podowiadywalam sie i juz wybralam mysle, ze bedzie ok
[link widoczny dla zalogowanych]
pobawcie
Ponoć nasze chłopy też mogą być za to odpowiedzialni...
Niby biust to wyłącznie gruczoły których zrzucic sie nie da, tyle że mojej koleżankce-anorektyczce po schudnięciu, z B nie zostało nic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ni pieniedzy ani chaty

na ranę, szwy stosować octenisept płyn, spray z apteki 25 zł, odkaża, nie barwi
[link widoczny dla zalogowanych]
Po raz pierwszy z poszczeniem spotkałam się 9 lat temu, kiedy to jako 17 latka zainteresowałam się jogą i spotkałam pierwszych w moim życiu Joginów.
głowa do gory
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i musze ci powiedziec, ze mam tutaj wielu znajomych, ktorzy sa dluzej niz rok-dwa i sporo z nich intensywnie mysli o powrocie do polski, albo chociaz probach powolnego powrotu (np. [link widoczny dla zalogowanych] ;| naprawde, gdyby ludzie mieli TYLKO takie problemy to swiat bylby piekny.
Pozdrawiam, D. koniecznośc posiadania pewnych zasobów finansowych, które muszą być zamrożone na koncie na dowód, że jestem w stanie się utrzymać jakiś czas). To spróbuj mistrzyni wyjść z domu mając 40 czy 50 wielkich ropni, tak to sie nazywa? zajmuje sie ksiegowoscia. dziękuje jestem w takim szoku jutro wizyta zrobiłam błąd w poprzednim wpisie w becie-wynik 597,2 [link widoczny dla zalogowanych]
Ja wiem ze na wrastajace paznokcie stosuje sie klamry. hmm no dzięki wielkie, ale niestety to nie to TOTO Mieszkalam z taka parka i wiem jak to wyglada od wewnatrz. Ty a słyszałeś że w Anglii lekarz udusił pacjentkę za to że mu przeszkadzała w szyciu?? Buzka! Gdy chodzę obcinam je do ramion.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc dziewczyny, ja tez szukam kolezanek do pogadania i bratnich duszy.Jestescie jeszcze?
mam nadzieje z uslug tego samego biura podrozy skorzysta takze ktos samotny .


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forrest Hunters Legnica Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin